. №. «Інформація щодо процедур закупівель ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів ДК 021:2015: 90510000-5)»
Скликання: | - |
Сесія: | . |
Тип документу: | . |
Дата: | 27.02.2024 |
Номер документу: | . |
Назва документу: | Інформація щодо процедур закупівель ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів ДК 021:2015: 90510000-5) |
Прикріплені файли: |
|
Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС |
Вид та ідентифікатор закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Обґрунтування |
|
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі |
Очікуваної вартості предмета закупівлі |
|||
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів ДК 021:2015: 90510000-5) |
Відкриті торги з особливостями UA-2024-02-26-011945-a
|
600 000,00грн. (Шістсот тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Послуги надаються з дотриманням норм чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про житлово-комунальні послуги), Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1070 від 10.12.2008 року (зі змінами) та розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Кількість об’єктів, що обслуговується - 15 об’єктів: 67842, Україна, Одеська область, Одеський район, Дитячий садок Перлинка 55 м3, Дитячий садок Казка 70,5 м3, Будинок культури с. Дальник 60 м3, Дитячий садок с. Барабой 55 м3, Барабойська сільська рада 71 м3, Дальницька сільська рада с. Дальник, вул. Дружби 126, Роксоланівська сільська рада 65 м3, Дитячий садок «Вербички» с. Роксолани 65 м3, Барабойська ЗОШ 55м3, Санжійська ЗОШ 55 м3, Дальницька ЗОШ 89,2м3, Роксоланівська ЗОШ 55 м3, Вулиця Середня с. Грибівки (курортна зона), Вулиця Грибівська с. Грибівки (курортна зона), Вулиця Приморська с. Грибівки (курортна зона). Вивіз твердих побутових відходів здійснюється з контейнерів об’ємом 1,1 м³. Обсяг вивезення побутових відходів орієнтовно складає 3635,0 м³ на весь термін обслуговування. Послуги надаються згідно затвердженого графіку. Послуги з вивезення твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ, через спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ. Учасник здійснює спорожнення контейнерів і перевезення ТПВ за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд відповідно з урахуванням вивозу ТПВ з території Замовника. Учасник забезпечує належний технічний та санітарний стан транспортних засобів, якими буде здійснюватись вивезення ТПВ. Учасник забезпечує прибирання відходів які розсипались при спорожненні контейнерів. Вивезення відходів повинно здійснюватися у спеціально відведені місця розміщення відходів, на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноваженого органу на видалення відходів (учасник повинен надати копію документу у складі пропозиції). А у випадку посередництва, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору з організацією, яка має дозвіл на розміщення відходів у спеціально відведені місця розміщення відходів. Учасник, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Виконавець послуг з вивезення побутових відходів укладає договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами із споживачами. Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту. Договори про надання послуг з поводження з побутовими відходами мають містити інформацію про укладені договори між виконавцем послуг з вивезення побутових відходів та суб’єктами господарювання, що надають послуги з перероблення та/або захоронення побутових відходів. Учасник забезпечує належний технічний та санітарний стан транспортних засобів, якими буде здійснюватися вивезення ТПВ. Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до вимог Закону Україну «Про відходи». Надання послуг що є предметом закупівлі, здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки та інших нормативно-правових документів. Біля адміністративних будівель в цілях інформаційної безпеки в умовах воєнного стану необхідно встановити контейнери для збирання твердих побутових відходів об’ємом 1,1 м.куб. з персоніфікованим доступом в кількості 2 одиниці. Учасник зобов’язується надавати послуги суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та схем організації дорожнього руху та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля. При наданні послуг необхідно виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці та промислової безпеки, природоохоронного законодавства, державних норм. |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на 2024р.: Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб; Очікувана вартість сформована на підставі розрахунків до бюджетних запитів; Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2024 рік на основі фактичного виконання за 2023 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 м3 з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) та очікувана вартість предмета закупівлі складає 600 000,00грн. (Шістсот тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ |