A A A K K K
для людей із порушенням зору
Дальницька громада
Одеська область, Одеський район

. №. «Інформація щодо процедур закупівель»

Кількість переглядів: 68
Скликання: -
Сесія: -
Тип документу: .
Дата: 13.01.2023
Номер документу: .
Назва документу: Інформація щодо процедур закупівель
Прикріплені файли:

Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги прибирання та підмітання територій, об’єктів, вулиць Одеського району Дальницької об’єднаної територіальної громади ДК 021:2015: 90610000-6)

Відкриті торги з особливостями  UA-2023-01-13-005735-a

 

2 500 000,00 грн. (Два мільйона п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Пропозиції повинні враховувати вартість використання обладнання, паливо- мастильних матеріалів, транспортних витрат, витратних матеріалів та інших витрат, необхідних для належного надання послуг. Виконавець за власний рахунок забезпечує своїх працівників устаткуванням, приладдям, спецодягом, пакетами для сміття, та іншими матеріалами, які потрібні для надання послуг, а також технічно – справними машинами та механізмами, заправленими достатньою кількістю пального, необхідних для надання Послуг. Витрати на транспортування працівників до місця надання послуг покладаються на Виконавця та мають бути враховані при наданні пропозиції. Учасник повинен забезпечити вжиття необхідних природоохоронних заходів, дотримуватись правил санітарної та протипожежної безпеки, правил охорони праці, експлуатації техніки, а також техніки безпеки під час надання послуг. Послуги повинні виконуватися Виконавцем з належною якістю та з врахуванням: Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991р. №1264-XII; Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-XII; Закону України «Про відходи» від 05.03.1998р. №187/98-ВР; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213; інших нормативно-правових актів. Послуги повинні бути якісними. За проханням Замовника Виконавець має надати фотофіксацію вигляду території, визначеної для прибирання, до надання послуг та після їх надання.

Територія після надання послуг має бути приведена до належного санітарного стану, виглядати охайно. Вивезення сміття (відходів) може здійснюватись виключно на санкціоноване звалище (полігон). В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір на захоронення відходів, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, чинний на строк надання послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на 2023р.:

Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані; Очікувана вартість сформована на підставі розрахунків до бюджетних запитів; Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2023 рік на основі фактичного виконання за 2022 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та  в електронній системі закупівель “Prozorro”. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами) та очікувана вартість предмета закупівлі складає 2 500 000,00 грн.

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора